.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت احداث سد2هزارتنکابن را اجرایی کند

امام جمعه تنکابن گفت: دولت باید احداث سد 2 هزار تنکابن را هرچه زودتر اجرایی کند.
به گزارش شمال نیوز، سیدداوود شاهچراغی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به روستاهای تنکابن در جمع مردم روستاهای بخش خرم‌آباد با اعلام اینکه در مراسمی هستیم که به نعمت انقلاب یک امکان مناسب و ارزان برای مردم با همت و تلاش جمعی مسئولان استان و شهرستان فراهم شده است، گفت: رضایتمندی مردم بالاترین افتخار برای هر نظام است.

امام جمعه تنکابن خواستار اجرایی شدن احداث سد 2 هزار برای حل مشکلات کمبود آب شرب و زراعی منطقه شد و افزود: هیچ شیرینی بالاتر از لبخند رضایت مردم برای مسئولان نیست و همین لبخند رضایت مردم خستگی را از تن مسئولان به در می‌کند.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات و رای آنها به دولت اعتدال تاکید کرد: مردم با این انتخاب ثابت کردند که در خدمات دولت انتظار اعتدال و عدالت در تدوام خدمات از سوی دولت هستند و مسئولان نیز چنین نظری دارند و به هیچ عنوان برای مسئولی خوشایند نیست ببیند مردم از عملکردشان نارضایتی دارند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه خدمات دولت نهم و دهم بر کسی پوشیده نیست و در برخی از حوزه‌ها خدمات دولت بی‌نظیر بوده است، افزود: مقام معظم رهبری نیز در بیانیات اخیرشان بر این حقیقت صحه گذاشتند.

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی اهداف نظام اسلامی در راستای تامین خواسته‌های مردم است زیرا این مردم هستند که نظام را شکل داده و از آن حراست و پشتیبانی می‌کنند و زمانی مردم با جان و مال‌شان و خون فرزندان‌شان از نظام پاسداری کردند و امروز نیز در حالی که ما با دشمنان با جنگ نامحسوس درگیر هستیم با ولایتمداری و بصیرت خود اینکار را می‌کنند و این برای نظام اسلامی یک پشتوانه مثال‌زدنی است.

شاهچراغی با انتقاد از اینکه کمبود آب شرب سالم و بهداشتی و کشاورزی در منطقه که میزان بارندگی در آن فراوان است پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: دولت باید احداث سد 2 هزار تنکابن را هرچه زودتر اجرایی کند. اگر دولت در طول خدمتش سالی 100 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اعطا می‌کرد شاید امروز سخن از مشکل آب برای این منطقه در میان نبود.

وی تعامل، همدلی و تلاش بیشتر و توجه دولت به حل مشکل اساسی غرب مازندران را تنها راه حل مشکلات ارزیابی کرد و تاکید کرد: با اجرایی شدن ساخت سد 2 هزار مشکل آب شرب و بهداشتی و نیز کشاورزی منطقه حل می‌شود هرچند ما می‌دانیم در بسیاری از موارد مسئولان دستشان در بحث اعتبارات و بودجه بسته است. /ف

/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.